Subject: Teenistusstaaži arvutamine
From: "Maria Timofejeva" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Wed, 2 Oct 2024 10:09:35 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Avaliku teenistuse seaduse § 107 lõike 1 punktile 2 loetakse
teenistusstaaži hulka ka avaliku võimu teostamise õiguse aeg ja aeg,
millal avaliku võimu teostamise õigus oli peatunud avaliku teenistuse
seaduse § 83 punktide 2–6 ja punkti 8 alusel.

Kas vanemapuhkusel ja emapuhkusel viibimine loetakse teenistusstaaži
hulka?

Vastust ootama jäädes

Maria Timofejeva

peajurist

Kohtla-Järve Linnavalitsus

www.kohtla-jarve.ee <http://www.kohtla-jarve.ee/>

30395, Keskallee 19, Kohtla-Järve

Tel.      +372 5744 6933

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

***AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.